2013年3月16日土曜日

sketchabilities #87 DTwork



前にお知らせしたとおり、
 sketchabilitiesのDTをさせていただく事になりました。


初めてのDTwork。
ドキドキですが、何事も勉強です。
3ヶ月間頑張ります(-∀-。)



Everyone, nice to see you!
I'm glad you can choose to DT of sketchabilities favorite.
Today I will show you that the first time DTwork.
Thank you from now on!






sketchabilities #87





















ハートが可愛いスケッチですよね。
けど、私はハートを無視です( ゚д゚)・・


Heart is a sketch of a lot.
It's so cute!




こちらが私のLOです。
Here is my layout.





























作る時に緊張しまくってしまい、思う様に作れなかった作品です(笑)
こんなんでこの先大丈夫か??と思いますが。。。



sketchabilities のスケッチはすごく作りやすいと思います。
ぜひ参加してみて下さいね。


I look forward to the participation of all of you!
Thank you for coming to this blog.







0 件のコメント:

コメントを投稿